На прв поглед веднаш знаете каков статус има еден транспорт, каде се наоѓа и кога ќе пристигне. И тоа директно во TIMOCOM Marketplace или преку интерфејс во вашиот сопствен TMS/ERP-систем. Без разлика дали е за дневната понуда или договорен бизнис – со TIMOCOM следење на пратки во живо ќе имате преглед низ цела Европа. Минато се мануелните роверки на статусот кај транспортните партнери, кои одзематаат многу време.
Затоа се исплати TIMOCOM следење на пратка во живо
Автоматските статусни известувања, GPS-податоците и прецизните времиња на пристигнување создаваат максимална транспарентност низ целата ланец на снабдување.
Наместо времеинтензивни дополнителни прашања за статусот на транспортот, Вие и Вашите деловни партнери пристапувате до дигитални информации во реално време.
Вие ги идентификувате задоцнувањата и преземате контрамерки – тоа ја подобрува точноста на испораката и го избегнува плаќањето казнени одредби.
Поставете нови стандарди во услугата за клиенти и обезбедете им на вашите клиенти навремени транспарентни информации за транспортот.
Благодарение на целосна следливост, ја зголемувате безбедноста на вашите транспортни услуги и ги минимизирате ризиците од понатамошно пренесување на товари, кражба или нивно губење.
Документи за испораката, придружни документи и фотографии од можни оштетувања може удобно да се постават и да бидат достапни за преглед од сите.
Вашите предности како
Толку едноставно функционира TIMOCOM следење на пратки во живо
Креирајте обврзувачки транспортен налог на TIMOCOM Marketplace или прифатете го истиот. Доколку налогот бил доделен надвор од TIMOCOM транспортната берза, можете исто така да го внесете како TIMOCOM транспортен налог.
Ова го велат нашите клиенти
Чести прашања за TIMOCOM следење на пратка во живо
TIMOCOM следењето на пратки во живо овозможува следење во реално време на пратки низ синџирот на снабдување. Тоа го прикажува тековното место на пратката, предвиденото време на пристигнување и автоматски испраќа ажурирања за статусот до Вас и Вашите клиенти.
Следењето на пратки во живо на TIMOCOM го зголемува задоволството на клиентите, ги намалува барањата за поддршка, го оптимизира планирањето на маршрутите и ја зголемува транспарентноста на Вашиот ланец на снабдување. Компаниите заштедуваат време и трошоци преку навремени информации на задоцнувања.
Не. Следењето на пратки во живо се обработува целосно преку TIMOCOM Marketplace – не е потребен дополнителен софтвер. Опционално, можете да го интегрирате сервисот преку интерфејс (API) во вашиот постоечки систем за управување со транспорт или ERP-систем, така што ќе ги управувате сите податоци за следење централно.
Интеграцијата се врши преку интерфејс (API). Податоците за следење во живо се внесуваат директно во Вашиот систем за управување со транспорт или ERP-систем, така што можете да пристапите до сите релевантни информации централно и без промена на системот.
Да. TIMOCOM следење на пратки во живо ја поддржува следењето на пратки во цела Европа.
Да. Преку персонализирани следечки линкови, Вашите клиенти и деловни партнери можат во секое време да го видат статусот и предвиденото време на пристигнување на пратката – без сопствена најава или дополнителен софтвер.
Да. Со TIMOCOM следење на пратки во живо можете да поставите автоматски известувања кои ќе ве информираат Вас или Вашите клиенти за промени во статусот, задоцнувања или посебни настани. На тој начин можете брзо да реагирате и проактивно да ја организирате комуникацијата со клиентите.
Да. TIMOCOM следење на пратки во живо е платформа-непристрасно и функционира на десктоп, таблет и паметен телефон. Така, Вие секогаш и секаде имате преглед на Вашите пратки.
Користењето на следење на пратки во живо преку TIMOCOM Marketplace е вклучено во TIMOCOM Flatrate – не се наплаќаат дополнителни такси. Користењето преку интерфејс (API) во вашиот сопствен систем се наплаќа во зависност од обемот на пратки и напорот за интеграција.
TIMOCOM следењето на пратки во живо ја зголемува безбедноста со тоа што ја следи секоја пратка во реално време. Во случај на отстапки или задоцнувања, компаниите можат веднаш да реагираат, со што се минимизира кражба, загуба или оштетување при транспорт. Истовремено, континуираната транспарентност обезбедува сигурни процеси и целосна документација.