09.01.2019

Возачите се исто толку важни како и деловните партнери

Како искусниот возач Андре Кискер ја води својата транспортна компанија

(2)

Сонот за транспортната индустрија - Дали денес воопшто е можно да ги реализирате вашите соништа во транспортната индустрија и да започнете сопствен бизнис? Андре Кискер од H & K Transporte  пред пет години изјави: „Yes, I can.” Но, овој пат не беше лесен.

На Саемот за комерцијални возила на ИАА 2018 во Хановер, обучениот возач и денес управител заедно со својот партнер го купи својот шести камион. Сепак, во меѓувреме патот не изгледаше секогаш "розев". Кискер дури размислуваше и да се откаже, кога во летото 2017 година, еден од неговите вработени ненамерно беше вклучен во сериозна несреќа и  преживеа само благодарејќи на среќата: "Тоа беа емоционално и психолошки многу тешки месеци. Вие сте загрижени за животот на вашиот колега и секогаш се чувствувате одговорни. Покрај тоа, нема замена и мора да продолжите да се грижите за вашиот секојдневен бизнис. "

Почитта како валута

За основачот, почитта е основата на која се гради неговата транспортна компанија. На крајот на краиштата, експертот многу добро знае дека најголем предизвик е наоѓањето и одржувањето на стручен персонал: Во моментов во Германија недостасуваат 45.000 возачи Наскоро најголемиот дел од сегашните возачи заминуваат во пензија. Но, нема кој да ги замени. Претпоставените не одговараат на потребите на вработените. А притоа возачот на камионот е исто толку важен како и деловниот партнер. Ако тој е незадоволен, не можете да испорачате добар квалитет ". Поради оваа причина, за Кискер во неговата компанија H & K Transporte, пријатното работно место и семејната заедница се најважното: "Ние ги слушаме нашите вработени и прашуваме каква им била седмицата, како им се допаднале работните налози и патувањата". Исто така и технички екипата на Кискерс е оптимално опремена. Секој "член на семејството" кој ќе го помине пробниот период може да го конфигурира сопствениот камион. Позитивниот спореден ефект: Повеќе чувство за должност кон возилото и стилот на возење - и пред сè, поголема идентификација со компанијата.

 

Успех или пропаст?

Кискер ги советува младите претприемачи однапред да размислат за предвидениот бизнис модел: "Треба да бидете подготвени за многу напор и огромен трошок. Се разбира дека имате полесен почеток ако имате сопствен капитал, а потоа можете да продолжите со профит. " Впрочем, не мора да купите веднаш 20 скапи возила: "Ние придвижуваме повеќе утовари отколку што имаме возила. Со цел да ги услужиме големите потрошувачи, ние работиме заедно со транспортните партнери на TIMOCOM. "

Проширувањето  и во иднина го гледа како прилично тешко: „Постои побарување. Ние навистина секојдневно размислуваме за тоа како да добиеме добри професионалци ". Пречките, за да се влезе во некоја професија, која е тешка и останува тешка, се премногу високи. Сепак, подобриот имиџ, почитуван пристап и разумната плата би можеле да помогнат. Но, за ова потребно е и преиспитување во општеството.

Преземете го соопштението за печат
нагоре