17.02.2021

Паметна соработка во логистика: Како успешно да ги вклучите клиентите во развојот на дигитални производи

Менаџерот на производи Дејвид Мог и колегите пред таблата со задачи

Рака на срце: Секој зборува за прилагодени, дигитални решенија. Но, кога услугите се посебно прилагодени на потребите на клиентите? Или се развиваат врз основа на нив? Во овој пост, ние користиме практични примери за не само да покажеме како може да изгледа  работењето ориентирана кон клиенти . Одиме чекор понатаму и пишуваме за паметна соработка.

„Кога конечно ќе воведете тонски известувања?“, Прашува Алан Кондрацки, корисник на Smart Logistics системот, преку Facebook PN. На транспортерот му е мачно секогаш да проверува дали има соодветни понуди на товари за него. Ѕа ова, тој би сакал да биде информиран со „потсетник“. „Така ќе можам да се концентрирам на нешто друго, да работам во друг прозорец.  И ако дојде нова понуда за мене, ќе ја слушам и веднаш ќе се префрлам.. И ќе си го обезбедам налогот за мене “, објаснува Кондрацки. На крајот на краиштата, секоја секунда е битна во  дневната понуда.

 

Секој  агилен развоен процес  започнува со клиентот

Директните повратни информации од клиентите го оживуваат системот на TIMOCOM. Постојано се развива и понатаму се оптимизира. „Процесот во основа започнува со клиентот“, објаснува Менаџерот на производи Дејвид Мог. Но, што точно значи тоа? При  развој на софтвер  кој е ориентиран кон клиенти најпрво станува збор за  идентификување на барањата на клиентите . Аналитичарите на давателот на ИТ услуги внимателно разгледуваат како работи клиентот и какви  потреби и предизвици има во секојдневната работа . Овие информации потоа се вметнуваат во концептот „кориснички разбирлив“ на User-Experience-дизајнерот. Потоа клиентите добиваат таканаречена макета. Овој дигитален нацрт може да го испробате и да си „кликате наоколу“. Факторите што евентуално може да ја нарушат леснотијатана корисникот, т.н „детски болести“, се препознаваат во раната фаза врз основа на извештаите за нивното искуство и навремено се елиминираат.

 

Исполнувањето на  барања на клиентите   е стратешки двигател

Дури и по активирањето на новите апликации и функции, преку разни канали TIMOCOM продолжува да добива повратни информации. „Во моментов имаме над 1.000 идеи во нашиот список. За  имплементација на овие идеи во реални одлики и апликации, развиваме таканаречени патокази , јасен курс од А до Б “, известува менаџерот на производи. Покрај тоа, тука се додадени и сопствените идеи или предлози на ИТ тимот оили предлози од колеги од други оддели, како на пр од грижа за клиенти. „Живееме отворена корпоративна култура и бараме повратни информации од сите страни. Нормално, тоа е дел од  агилното работење  “, вели Мог.

 

Клиентите гласаат и на Инстаграм

За ова, TIMOCOM користи и канали на социјалните медиуми. На пример, на инстаграм  се поставени анкети.  Овде клиентите гласаат  која иновација треба следна да се спроведе. Според Мог, ова не само што овозможува тековните потреби да се утврдат брзо и лесно. Клиентот е исто така вклучен во секое време - и активно ја обликува неговата најважна алатка за работење. На овој начин, „функцијата за известување“ за нови понуди може да се додаде во системот за краток временски период. Реакцијата на ова исто така дојде навремено .  Во група на Фејсбук корисник сподели слика од екранот за новата функција . Позитивниот спореден ефект: Над 50.000 други членови дознаа за иновацијата. „Кога клиентите зборуваат едни со други за новите функции и нивните предности, тоа е поубедливо отколку само да читате за нив во билтенот“, вели Муг. Како и во случајот со корисникот од Полска, мала промена во системот честопати може да направи голема разлика во секојдневното работење. „Честопати станува збор за неколку минути во кои треба да одговорите на понудата за да ја добиете работата. 

 

Паметна соработка како модел на иднината

Во иднина TIMOCOM сака да стане уште поагилен и да  работи попаметно со корисници на меѓународно ниво . Веќе треба да бидат презентирани меѓучекори во развојот. Клиентот не само што се консултира за првиот импут и повратни информации потоа - туку е цврсто интегриран во целиот процес. Ова е исто така голем плус за програмерите. Прототипите може да се испробаат според Trial-and-Error принципот: Исто така, со ризик дека некои идеи ќе се покажат непрактични или сè уште не се целосно развиени. „Ние сакаме да ја искористиме слободата што со ова ја стекнуваме“, открива Муг.

Преземете го соопштението за печат
нагоре